ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.8
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
5.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.4
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.7
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی شیک + شارژدهی عالی + کیفیت ساخت بالا + دوربین قدرتمند + امنیت بالا + کیفیت صفحه نمایش بسیار خوب + دارای بدنه مقاوم در برابر آب و ضربه
معایب
- گران قیمت - فاقد پشتیبانی از کارت حافظه - سرعت شارژ نسبتاً کند - رم چهار گیگابایت
آیفون 13 CH، پس از نسخه هایی از ایفون یازده و، گوشی موبایل اپل مدل SE 2020 LL/A تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 3 گیگابایت رم و نسخه 128 گیگ ایفون 12 ساخت هند، از ارزان قیمت ترین گوشی های شرکت اپل در بازار موبایل می باشد.

اما این گوشی زیبا که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی شد و در 5 رنگ مشکی، سفید، آبی، صورتی و سبز تیره در کنار گارانتی ۱۸ ماهه آرمان همراه ارتباطات آریا در فروشگاه های بزرگ عرضه می شود، چه ویژگی هایی دارد؟ معایب آیفون 13 چیست؟

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

طراحی آیفون ۱۳

ایفون ۱۳ در بخش طراحی، هیچ تفاوتی با آیفون ۱۲ ندارد، به جز لنز ضربدری آیفون 13 که در عکس سلفی تنها می توان متوجه فرق بین این دو گوشی شد!

کیفیت ساخت آیفون سیزده

از نظر کیفیت ساخت و متریال و جنس بکار رفته در ساخت این گوشی می توانیم بگوییم، از بهترین اسمارتفون های بازار می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است.

نقطه ضعف در طراحی بدنه ایفون 13

یکی از بزرگترین نقطه ضعف در بخش طراحی آیفون 13، به جا ماندن اثر انگشت بروی بدنه آن است که یک نقطه ضعف بزرگ برای این گوشی شیک و گران قیمت محسوب می شود. برای برطرف کردن این مشکل، خرید یک قاب مناسب برای ایفون 13 است که این نقطه ضعف بدنه گوشی را به راحتی برطرف خواهد کرد.

بررسی صفحه نمایش گوشی

این گوشی مجهز به صفحه نمایش با فناوری Super Retina XDR OLED ۶.۱ اینچی است که کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد و اگر از گوشی های ایفون استفاده نکرده اید، شما را حیرت زده خواهد کرد! رزولوشن ۱۱۷۰×۲۵۳۲ در کنار تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل بر اینچ، عملکرد خوبی را زیر نور آفتاب و هر جای پرنور دیگری دارد.

سخت افزار ایفون ۱۳ چطور است؟

این گوشی مجهز به چیپست Apple A۱۵ Bionic (۵ nm) با سی پی یو Hexa-Core است که این یک پردازنده اختصاصی اپل محسوب می شود و عملکرد بسیار خوب و روانی دارد و جزو یکی از بهترین گوشی های بازار می باشد. این پردازنده برای بازی نیز مناسب می باشد، اما پیشنهاد ما برای بازی، به دلیل صفحه نمایش بزرگتر، نسخه های مکس ایفون است.

ایفون 13 بخریم؟ ارزش خرید دارد؟

گوشی های اپل، بسیار گران قیمت هستند و پس از مدتی در حد دو سال نسخه جدیدی از آنها به بازار عرضه می شوند، اما اگر تا به حال وارد دنیای اپل نشده‌اید این محصول در کنار مدل ارزانتر آن یعنی آیفون 12 یکی از بهترین پیشنهادهای خرید می باشد. اما اگر ایفون 12 دارید و می خواهید این گوشی را خریداری نمایید، باید بگوییم که این محصول آنقدرها هم متفاوت با ورژن قدیمی تر خود نیست و برای حس تفاوت باید به سمت خرید ایفون 13 پرومکس بروید!

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 39 dislike 7
همه چیز درباره ال90 ایرانی (مشخصات L90 ایرانی)
پرفروش ترین تبلت بازار در بهار امسال

بررسی‌های ما

5.0 ابعاد
4.5 وزن
5.0 ساختار بدنه
5.0 نوع پردازنده
3.9 حافظه داخلي
3.7 مقدار RAM رَم
1.0 پشتيباني از کارت حافظه جانبي
5.0 صفحه نمايش
4.5 اندازه
5.0 شبکه هاي ارتباطي
4.8 مشخصات باتري
* رنگ امتیاز ضعیف
* رنگ امتیاز متوسط و نسبتاً خوب
* رنگ امتیاز عالی

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۱۴۶.۷x۷۱.۵x۷.۶۵ میلیمتر
وزن ۱۷۴ گرم
ساختار بدنه قاب جلویی و پشتی از جنس شیشه فریم از جنس آلومینیومی صفحه‌نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط‌وخش با پوشش Gorilla Glass سرامیکی دارای استاندارد IP۶۸ (مقاومت در برابر نفوذ آب، گِل، گرد و خاک) دارای مقاومت تا ۳۰ دقیقه در آب تا عمق ۶ متر
نوع پردازنده تراشه Apple A۱۵ Bionic (۵ nm) Chipset - پردازنده‌ی مرکزی Hexa-Core CPU
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۳.۳۲ - ۱.۸۲ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM رَم چهار گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش Super Retina XDR OLED
اندازه ۶.۱ اينچ
رزولوشن ۱۱۷۰×۲۵۳۲
تراکم پيکسلي ۴۶۰ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۶ - نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ - محافظت Scratch-Resistant Ceramic Glass
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي GPRS NFC QZSS Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۰ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي A-GPS BDS GALILEO GLONASS Quasi-Zenith|QZSS
درگاه ارتباطي Lightning
دوربين ۱۲ مگاپيکسل
فلش Dual LED Dual Tone
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۲۴/۲۵/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۲۴/۳۰/۶۰fps) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰) Dolby Vision HDR (up to XXfps) ProRes Center Stage دارای قابلیت فیلمبرداری سینمایی قابلیت فیلم‌برداری HDR ضبط صدای استریو
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای دو حسگر در پشت گوشی | دو حسگر ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۶، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۷ میکرومتر (۱.۷µm Pixel Size)، همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک (dual pixel PDAF) و دارای سنسور لرزشگیر تصاویر (sensor-shift stabilization) - حسگر دوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/۲.۴، زاویه دید ۱۲۰ درجه، فاصله کانونی لنز ۱۳ میلی‌متر (Focal Length ۱۳ mm) HDR (photo/panorama) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
دوربين سلفي دارای یک حسگر سلفی | دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوربین از نوع عریض (Wide) با سنسور با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focal Length ۲۳ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۷ میکرومتر (۱.۷µm Pixel Size) و سایز سنسور ۱/۳.۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۶ Inch) SL ۳D depth/biometrics sensor قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۲۴/۲۵/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۲۴/۲۵/۳۰/۶۰fps) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰fps) همراه با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
سيستم عامل iOS ۱۵
حس‌گرها تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) ژیروسکوپ (Gyro) شتاب‌سنج (Accelerometer) فشارسنج (Barometer) قطب‌نما (Compass) مجاورت (Proximity)
مشخصات باتري باتری لیتیوم پلیمر با میزان ظرفیت ۳۲۴۰ قابلیت شارژ سریع با توان ۲۳ وات دارای فناوری USB Power Delivery ۲.۰ دارای قابلیت شارژ بی‌سیم (وایرلس) با توان ۱۵ وات (MagSafe wireless charging ۱۵W) دارای قابلیت شارژ سریع بی‌سیم (وایرلس) Qi magnetic با توان ۷.۵ وات شارژ شدن تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه پخش مداوم موزیک با شارژ ۱۰۰ درصد باتری تا ۵۵ ساعت پخش مداوم مالتی‌مدیا با شارژ ۱۰۰ درصد باتری تا ۱۷ ساعت ۲.۵ ساعت شارژ بیشتر نسبت به نسخه ۱۲
ساير قابليت‌ها شیشه سرامیکی مقاوم در برابر خراش، پوشش اولئوفوبیک طیف وسیع رنگ True-tone Super Retina XDR OLED HDR۱۰ Dolby Vision ۸۰۰ nits (typ) ۱۲۰۰ nits (peak) Siri natural language commands and dictation Ultra Wideband (UWB) support
پردازنده گرافیکی Apple GPU ۴-core graphics
ویژگی‌های خاص دارای بدنه مقاوم مجهز به حس‌گر تشخیص چهره مقاوم در برابر آب مناسب بازی مناسب عکاسی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 تک سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو
بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو
بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو
بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو
بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

ارسال نظر